Cégtréning - professzionális tréningek
Csapatépítő tréning
Kommunikációs tréning
Időgazdálkodás tréning
Konfliktuskezelés
Üzleti kultúra
Változásmenedzsment
Tárgyalástechnika
Vezetői tréning
Multikulturális tréning
Interkulturális tréning
Prezentációs tréning
Értékesítési tréning
Panaszkezelő tréning
Kríziskommunikáció
 


Ügyfélkapcsolatok tréning


Az ügyfél számára az a munkatárs testesíti meg az egész szervezetet, akivel ő kapcsolatba lép - ezért nagyon fontos, hogy a lehető legjobb bánásmódot kapja. Egy cég hosszú távú eredményességének kulcsa, hogy elnyerje és megtartsa az ügyfelek bizalmát. Ha az ügyfelek folyamatosan korrekt, sőt különleges bánásmódot tapasztal, az olyan jó benyomást tehet rá, amely akár évekre megalapozhatja az ügyfél hűségét.

Az ügyfélkapcsolati tréning során az ügyfelekkel kapcsolatban álló munkatársak olyan kommunikációs készségeket sajátítanak el, melyekkel képesek lesznek az ügyfelek elégedettségét és elköteleződését kivívni. Empátiájukat és önérvényesítési készségüket is egyszerre fejleszthetik, jártasságot szereznek a különböző érdekek szinkronizálásában, és jó benyomás keltésének készségében.

A munkatársak megtanulják empatikusan megérteni az ügyfelet, a nehéz helyzetek nyugodtan kezelni, és az ügyféllojalitást kialakítani. Az ügyfélkapcsolatok területén dolgozó munkatársaknak jól kell tudniuk viselni a stresszt és magukba kell tudniuk szívni azokat az esetleges feszültségeket, amelyeket az ügyfél hoz, így külön szükséges az indulatkontroll és stressz-kezelési készség fejlesztése.

A tréningen a résztvevők olyan technikákat tanulhatnak, amelyek segítségével képesek lesznek elvenni a feszült helyzetek élét, megnyugtatni a szorongó vagy dühös ügyfelet, és áthangolni a kliens negatív viszonyulásait, együttműködő, sőt pozitív irányba.

Amire a résztvevő képes lesz a tréning után:

hatékony kommunikáció;
a bizalom kiépítése az ügyféllel, empatikus viszonyulás, szoros kapcsolat erősítése;
az ügyfél elégedettségének és hűségének hosszú távú (!) biztosítása;
nagyobb rugalmasság és nyitottság;
az ügyfél rejtett vagy nyílt elvárásainak felismerése;
a panaszok, kifogások, nehéz helyzetek higgadt és jó kezelése;
jobb feszültségtűrés;
jó kapcsolatteremtés és kapcsolattartás;
pozitív benyomás kialakítása;
a vállalat érdekeinek hatékony képviselete;
az ügyfél iránti tisztelet és az asszertivitás összekapcsolása;
pozitív hozzáállás és erősebb motiváció az ügyféllel való kapcsolattartásban;
az ügyfélkapcsolat sikerében rejlő minden emberi tényezőt kihasználása.


Ajánljuk minden olyan szakember részére, aki közvetlen kapcsolatban áll az ügyfelekkel, akár szóban, akár írásban, és minden vállalat részére, amely az ügyfél hűségessé tételét tekinti a vállalat egyik legnagyobb kihívásának.


Olvassa el bővebb tréning ajánlatunkat az ügyfélkapcsolati tréningről itt.

Tudjon meg többet a Cégtréning trénereiről itt!




cégtréning, coaching, csapatépítő tréning, csapatépítés, személyiségfejlesztés, pszichodráma, személyiségismeret, krízis kommunikáció, konfliktuskezelés
Aktuális
Coaching
Csoportok
Tréningek
Módszertan
Képzés
Szakirodalom
Trénerek
Hivatkozások
Kapcsolat
Partnerek
Referenciák
Cégtréning - www.cegtrening.hu - céges tréningek, szervezetfejlesztés © 2002-2015