Cégtréning - professzionális tréningek
Értékesítési tréning
Csapatépítő tréning
Kommunikációs tréning
Időgazdálkodás tréning
Konfliktuskezelés
Üzleti kultúra
Változásmenedzsment
Tárgyalástechnika
Vezetői tréning
Multikulturális tréning
Interkulturális tréning
Prezentációs tréning
Értékesítési tréning
Panaszkezelő tréning
Kríziskommunikáció
 


Értékesítés


Az értékesítés minden üzleti vállalkozás nyereségességét döntően befolyásolja. A piacon erős verseny folyik a vevők kegyeiért. Minden cég a fennmaradása érdekében, próbál terjeszkedni a kemény versenyhelyzetben, így döntő fontosságúvá vált, hogy hogyan zajlik az értékesítés: nüansznyi különbségeken múlhat, hogy a vevő végül melyik szolgáltatót/terméket választja.

Ahhoz, hogy végül mi legyünk a "szerencsés" kiválasztottak, rendkívül fontos egy jól felépített és kivitelezett, tudatos értékesítési stratégia. Az értékesítési tréning segítségével a résztvevő elsajátítja a leghatásosabb értékesítési stratégiákat és technikákat, illetve megtanul tudatosan kommunikálni. Ezen eszközök segítségével az értékesítő képes lesz maximalizálni az eladást.

A tréning után az értékesítő

képes lesz érvelni, célirányosan kérdezni és kérdéssekkel irányítani
aktívan, figyelmesen hallgatni
képes lesz az ellenvetéseket, kifogásokat kezelni
ismerni fogja a leghatásosabb retorikai eszközöket és érteni és tudatosan használni fogja a nonverbális kommunikációt is
tudni fogja, hogyan generálja és erősítse a termék iránti keresetet
képes lesz felmérni a vevő szükségleteit, lehetőségeit, korlátait

Az értékesítési tréning a következő fő elemekből áll:

általános kommunikációs-készség fejlesztés (verbális és non-verbális eszközök használata)
értékesítési stratégia-kidolgozás (helyzetfeltárás, haszonérvelés, döntés-elősegítés, folyamat-irányítás, konfliktuskezelés)
alapvető értékesítői technikák (telefontechnika, tárgyalástechnikák, kapcsolati tőke, ügyfél-adminisztráció)
empátiás-készség fejlesztése

A sikeres értékesítés kulcsa abban rejlik, hogy felismerjük, mi az tulajdonképpen, amire az ügyfelünk vágyik. Eladáskor sokan megragadnak a racionális érvelésénél, és figyelmen kívül hagyják azt a tényt, hogy a legtöbb döntésben az érzelmi tényezők is hatalmas szerepet játszanak. Ezért egy igazán jó értékesítő empatikus, és képes "megérezni", hogy mi az kulcsmotívum, ami a klienst leginkább motiválja, mozgatja. Ez ugyanis nem feltétlenül a puszta anyagi haszon. Lehet ez a munkahelyi siker, a figyelemfelhívás, az elismerés utáni vágy, a szociális kapcsolatokban való sikeresség, vagy a pozitív énkép megőrzésére tett erőfeszítések.

Tréningünk résztvevői megismerkednek a modern gazdaságpszichológia legújabb kutatásainak fejleményeivel is, és azoknak gyakorlatba átültetett értékesítési stratégiáival. A tréning emellett empátiás-készség fejlesztő modulokat is tartalmaz, így az értékesítő képes lesz az ügyfelek motivációs mozgatóinak jobb felismerésére és annak tükrében a legideálisabb stratégia kiválasztására.


Tudjon meg többet az értékesítési tréningekről itt!



cégtréning, coaching, csapatépítő tréning, csapatépítés, személyiségfejlesztés, pszichodráma, személyiségismeret, krízis kommunikáció, konfliktuskezelés
Aktuális
Coaching
Csoportok
Tréningek
Módszertan
Képzés
Szakirodalom
Trénerek
Hivatkozások
Kapcsolat
Partnerek
Referenciák
Cégtréning - www.cegtrening.hu - céges tréningek, szervezetfejlesztés © 2002-2015