Cégtréning - professzionális tréningek
Csapatépítő tréning
Kommunikációs tréning
Időgazdálkodás tréning
Konfliktuskezelés
Üzleti kultúra
Változásmenedzsment
Tárgyalástechnika
Vezetői tréning
Multikulturális tréning
Interkulturális tréning
Prezentációs tréning
Értékesítési tréning
Panaszkezelő tréning
Kríziskommunikáció
 


Ügyfélkapcsolati tréning ajánlat


Az ügyfélkapcsolati munkatárs a vállalat "arca", ő az, akin keresztül az ügyfelek a céggel találkoznak, ahhoz kapcsolódni tudnak, ezért hatalmas jelentőséggel bír, hogy ezek a munkatársak milyen benyomást tesznek a potenciális ügyfelekre.

Ide tartoznak a partnerkapcsolatokért felelős munkatársak, a retaillel és panaszkezeléssel foglalkozók, az értékesítők és call centeresek. Az ő ügyfélkapcsolati kiképzésük valódi szakértelmet igényel, olyan trénereket, akik jártasak a kommunikáció-fejlesztés és az értékesítés világában egyaránt.

A mi ügyfélkapcsolati tréningjeink segítségével ezek a munkatársak olyan kommunikációs készségeket és gyakorlati technikákat tanulhatnak meg, melyekkel képesek lesznek az ügyfelek elégedettségét és lojalitását kivívni. A résztvevők egyszerre fejleszthetik asszertivitásukat és empátiás készségüket, valamint jártasságot szereznek a tárgyalástechnikák alkalmazásában és a különböző érdekek szinkronizálásának képességében.
Bízzon meg bennünket ezeknek a kimondottan fontos területen dolgozó beosztottjainak képzésével, és azt fogja tapasztalni, hogy vállalata külső kapcsolatai megújulnak és gyarapodnak, illetve a külső kommunikáció zavartalanabbá, konfliktusoktól kevésbé terhelté válik! Személyre és vállalkozásra szabottan, alapos előkészítést követően, az Ön cége és munkatársai számára legalkalmasabb
tréning programot állítjuk össze, és a kivitelezésben is az Önök érdekeit tartjuk szem előtt.

A tréning olyan elemeket tartalmaz, mint

specifikusan ügyfélkapcsolatokra érvényes kommunikációs sajátosságok;
ügyféltípusok meg- és felismerése, a hozzájuk való alkalmazkodás módjai;
az igényfelkeltés és termékbemutatás technikái;
meggyőzési, érvelési technikák, valamint az aktív hallgatás és a jól kérdezés módszerei;
hogyan kell megszerezni és megtartani az ügyfeleket;
a jó benyomás keltés képességének elsajátítása.

Ezeknek segítségével a tréningünkön résztvevő ügyfélkapcsolati munkatársak olyan alkalmazottakká válnak, akik a cég érdekeivel azonosulva, de az ügyfél-orientált szemléletet szem előtt tartva, vonzóan és sikeresen képesek képviselni vállalatukat.


Tudjon meg többet a tréningekről, vegye fel a kapcsolatot a Cégtréning csapatával



cégtréning, coaching, csapatépítő tréning, csapatépítés, személyiségfejlesztés, pszichodráma, személyiségismeret, krízis kommunikáció, konfliktuskezelés
Aktuális
Coaching
Csoportok
Tréningek
Módszertan
Képzés
Szakirodalom
Trénerek
Hivatkozások
Kapcsolat
Partnerek
Referenciák
Cégtréning - www.cegtrening.hu - céges tréningek, szervezetfejlesztés © 2002-2015