Cégtréning - professzionális tréningek
Konfliktuskezelés
Csapatépítő tréning
Kommunikációs tréning
Időgazdálkodás tréning
Konfliktuskezelés
Üzleti kultúra
Változásmenedzsment
Tárgyalástechnika
Vezetői tréning
Multikulturális tréning
Interkulturális tréning
Prezentációs tréning
Értékesítési tréning
Panaszkezelő tréning
Kríziskommunikáció
 


Konfliktuskezelési tréning ajánlat


Konfliktuskezelési tréningünket azoknak ajánljuk,

akik vezető beosztásúak, vagy gyors tempójú, felfokozott válaszkészséget igénylő feladatkörökben dolgoznak,
ügyfélkapcsolatokkal, panaszkezeléssel foglalkozó személyzetnek, alacsony feszültségtűréssel rendelkező személyeknek / csoportoknak
olyan munkacsoportok tréningezéséhez, amelyekben gyakoriak a konfliktusok, és nehézségbe ütköznek azok feloldása,
vagy ahol folyamatosan feszült légkör uralkodik, illetve ahol a gyakoriak a rossz kommunikációból eredő ellentétek, vélemény- és érdekütközések.

A konfliktuskezelési tréning célja, hogy megtanítsa a résztvevőket arra, hogy hogyan fordíthatják konstruktívan a javukra a felmerülő konfliktusokat. A tréningünk után a résztvevők képesek lesznek megelőzni a fölösleges
konfliktusok kialakulását, empatikus, de magabiztos odafordulással tudnak kezelni problémás helyzeteket és embereket. Nem félnek a konfliktusoktól és nem akarják elkerülni azokat, hanem képesek lesznek nyugalommal és határozottsággal kezelni a feszült szituációkat is.

Tréningünk kiemelkedő lehetőséget jelent azok számára, akik a mindennapi munkájuk során gyakran ütköznek kiélezett helyzetekbe, gyakran találkoznak nehezen kezelhető, szorongó vagy frusztrált ügyfelekkel, partnerekkel.

Magasan kvalifikált trénereink segítségével szituációs gyakorlatokon és játékos feladatokon keresztül, gyakorlati szinten sajátíthatják el a hatékony konfliktuskezelés fortélyait.
A tréningen olyan készségek tanulhatók meg illetve fejleszthetők, mint az empátia, asszertivitás, aktív hallgatás, magabiztos fellépés, konfliktusok konstruktív felhasználásának képessége, indulatok kanalizálása és kezelése, önkontroll és önnyugtató technikák.

Konfliktuskezelő tréningünk elvégzésével minden érintett fél jól jár, úgy a résztvevő egyén, aki kevesebb stresszt fog átélni a munkája során, úgy az ügyfél vagy partner, aki egy nyugodtabb, türelmesebb és hatékonyabban kommunikáló féllel fog tárgyalni, és ezekből következően a vállalat is, amelynek külső-belső kommunikációja egyaránt javulni fog.


Tudjon meg többet a tréningekről, vegye fel a kapcsolatot a Cégtréning csapatával




cégtréning, coaching, csapatépítő tréning, csapatépítés, személyiségfejlesztés, pszichodráma, személyiségismeret, krízis kommunikáció, konfliktuskezelés
Aktuális
Coaching
Csoportok
Tréningek
Módszertan
Képzés
Szakirodalom
Trénerek
Hivatkozások
Kapcsolat
Partnerek
Referenciák
Cégtréning - www.cegtrening.hu - céges tréningek, szervezetfejlesztés © 2002-2015