Cégtréning - professzionális tréningek
Céges tréningek
Konfliktuskezelés
Csapatépítő tréning
Kommunikációs tréning
Időgazdálkodás tréning
Konfliktuskezelés
Üzleti kultúra
Változásmenedzsment
Tárgyalástechnika
Vezetői tréning
Multikulturális tréning
Interkulturális tréning
Prezentációs tréning
Értékesítési tréning
Panaszkezelő tréning
Kríziskommunikáció
 


Konfliktuskezelési tréning


Mindennapi életünk konfliktusokkal terhelt, gyakran előfordulnak olyan helyzetek, melyekben céljaink, érdekeink ütköznek mások törekvéseivel. Minden munkahelyen, különösen pedig az ügyfelekkel kapcsolatot tartó részlegeknél, elengedhetetlenül fontos, hogy ezekből a konfliktusos helyzetekből a legjobbat hozzuk ki, mindkét konfliktusban résztvevő fél számára.

A konfliktuskezelési tréning abban nyújt segítséget, hogy megtanuljuk, hogy ne elkerüljük a konfliktusokat, hanem azokat konstruktívan a javunkra fordítsuk.

Miben nyújt segítséget a konfliktuskezelő tréning?


hatékony indulatkezelési és konfliktuskezelési technikák elsajátításában;
képessé tesz bizonyos konfliktusok megelőzésére;
a résztvevő megismeri a konfliktusok fajtáit és okait, szokásos lefolyásukat, a kialakult konfliktusokat mélyebb szinten megérti;
segít megismerni, tudatosítani saját, konfliktushelyzetben megjelenő reakcióit illetve viselkedéses jellemzőit;
segít az egyéni problémakezelési hibák tudatosításában és elemezésében;
megismerteti a különböző konfliktuskezelési stílusokat illetve jártasságot ad a szituációnak megfelelő konfliktuskezelési stílus kiválasztása terén;
a résztvevő megtanulja, hogyan vezessen problémamegoldó beszélgetéseket, kemény tárgyalásokat sokkal kevesebb stressz mellett;
képessé teszi a résztvevőt az önérvényesítő viselkedés és kommunikáció alkalmazására;
felkészíti a résztvevőt a nehéz helyzetek kezelésére, szándéka és elvárásai világos, egyértelmű, megfogalmazására, ezáltal az aktív felelősségvállalásra.


A tréninget azoknak ajánljuk, akik szükségesnek tartják, hogy hatékony konfliktuskezelési és
kommunikációs technikát sajátítsanak el a munkatársakkal és ügyfelekkel való jó kapcsolat kialakítása és megtartása érdekében. Kiemelten ajánljuk vezetési és ellenőrzési feladatokat ellátó, illetve ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó munkatársak részére.


Olvassa el bővebb tréning ajánlatunkat a konfliktuskezelési tréningről itt.

Tudjon meg többet a Cégtréning trénereiről itt!



cégtréning, coaching, csapatépítő tréning, csapatépítés, személyiségfejlesztés, pszichodráma, személyiségismeret, krízis kommunikáció, konfliktuskezelés
Aktuális
Coaching
Csoportok
Tréningek
Módszertan
Képzés
Szakirodalom
Trénerek
Hivatkozások
Kapcsolat
Partnerek
Referenciák
Cégtréning - www.cegtrening.hu - céges tréningek, szervezetfejlesztés © 2002-2015